Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeTražiLatest imagesRegistracijaLogin

Share | 

"You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Go down 
Idi na stranicu : Previous  1, 2
AutorPoruka
Teddy Fiennes
Nadzornik Ravenclawa
Nadzornik Ravenclawa
Teddy Fiennes

Spol : Female
Starost : 30
Datum upisa : 2011-07-26

"You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Empty
KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime29.11.12 6:51

Devojcica ga je zabola, i dva puta je pao na dupe samo u drugom delu. I pretrpeo je dodirivanje i od Voldemorta i od mene.
Your argument is invalid.
Na vrh Go down
Gost
Gost

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime29.11.12 6:53

Pa on i sluzi Voldemoru ali mislim da ne bi preso tamo da mu tamo nisu otac i majka
Na vrh Go down
Kristen Lawrence
Učenik
Učenik
Kristen Lawrence

Starost : 21
Datum upisa : 2012-09-30

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime03.12.12 6:51

"Ti, ti glupane, odvratni, zli mali žoharu!"- hahahahah najbolja scena ikad!

''Not good, briliant!-bas tako
Na vrh Go down
Dina Canner
Učenik
Učenik
Dina Canner

Starost : 24
Datum upisa : 2012-06-22

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime03.12.12 8:26

Nije bas lako kad te djevojcica prebije xDD
Na vrh Go down
Hannah Granger
Učenik
Učenik
Hannah Granger

Starost : 23
Datum upisa : 2012-06-26

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime03.01.13 7:00

Auuu i te kako nije hahahahha Razz
Na vrh Go down
Gost
Gost

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime04.01.13 0:50

Ne lozite se -.-
Na vrh Go down
Hannah Granger
Učenik
Učenik
Hannah Granger

Datum upisa : 2012-06-26

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime05.01.13 1:23

Dosadan si kao češa i ne svađaj se i ne vrijeđaj Dinu i Kristen Evil or Very Mad.
Na vrh Go down
Gost
Gost

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime05.01.13 4:23

Pali
Na vrh Go down
Isabella Cahill

Isabella Cahill

Datum upisa : 2012-07-04

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime09.01.13 4:07

Najbolja scena Smile))
Draco,ako nisi primijetio,ti si taj koji uvijek započinje,nema potrebe da njima govoriš da "pale".Imaju pravo komentirati ovu temu kao i ti. Razz
Na vrh Go down
Dina Canner
Učenik
Učenik
Dina Canner

Datum upisa : 2012-06-22

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime09.01.13 4:09

Isabella je u pravuu Very Happy Dobro je da si pocela komentarisati hihi Smile
Na vrh Go down
Gost
Gost

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime09.01.13 11:04

lol!
Na vrh Go down
Prof. Stef Potter
Profesor
Profesor
Prof. Stef Potter

Spol : Male
Datum upisa : 2013-07-04

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime14.07.13 9:47

Obozavam ovu scenu,dobra mi je i ona kad naduva tetku...
Na vrh Go down
Ana

Ana

Starost : 22
Datum upisa : 2014-01-01

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime04.01.14 6:31

Baš šteta što mu nije nanjela veći bol ali štapićem.
Na vrh Go down
Sponsored content

KomentarNaslov komentara: Re: "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"   "You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!" - Page 2 Icon_minitime

Na vrh Go down

"You, you foul, loathsome, evil little COCKROACH!"

Vidi prethodnu temu Vidi sljedeću temu Na vrh 
Stranica 2/2Idi na stranicu : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu
 :: Diskusije o Harry Potter filmovima :: Harry Potter i... :: ... zatvorenik (zatočenik) Azkabana-